Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinje`s prosjekter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hehe, da skulle du prøvd min med 2.0 16v diesel 101"spreke" gamp på 1700kg bil drar ikke så veldig godt at det gjør noe.

tøft bygge i allefall har du klima? jeg får faen ikke plass til hele spillern inni der pga den i allefall
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

• Hehe,er nok like tam og kjedelig den motoren også. Takk for det Har ikke klima i min bil nei.Trodde ikke det tok så mye plass at man ikke fikk inn spilleren.Fikk nesten ikke inn min egen spiller heller,da det er så jævla mange ledninger bak den igjen.Noe skal man jo plages med uansett hva det er

Har grublet,tenkt og fundert på hvordan jeg skal få inn alle 4 odyssey batteriene og hvordan jeg skal feste dem i bilen.Ble ikke så mye klokere egentlig.Det hele endte med at jeg fyllte på litt olje,limte en løs list og ryddet garasjen.Må nok handle noe stål og sveise en ramme som boltes fast i bilen.Har bare ikke helt klart å finne ut hvordan det skal løses enda
      Last edited by Vinje; 01-06-2010, 05:39.

Comment

• Er ikke mulig og sette di batterien slik at du har 2 oppe på hver hjulbue bak i bagasjen da? Vet ikke helt størrelsen på di batteriene da, men regner med kassen din går helt kant i kant med hjulbuene? Eventulet lage en ramme som går bak hjulbuen på førersiden så du har 2 i bredden og 2 i høyden?

Bare brainstormer litt for deg :P
        - Opel Astra Turbo -
        - Jl audio 13w7 -

Comment

• kassen går helt inn mot hjulhusene på begge sider.Så er ikke plass til batterier over hjulhusene.Da de bygger ut for mye.Kan heller ikke ha de bak kassen,da jeg ska ha plass til alle forsterkerene i ett stativ der.Er ikke så mange andre muligheter enn å ha de i hjulbrønnen.Siden basskassa tar nesten hele bagasjerommet.Tror jeg har tenkt på alle mulige løsninger nå,men kan jo være at jeg har oversett den perfekte

Comment

• Skiboks? Heis bilen og heng de under? Tilhenger? Mange løsninger

Comment

• Hehe,ja det finnes veldig mange løsninger,men ikke alle er like gode bestandig

Comment

• Du får vell ikke ut reservehjulet uansett når du har kassen din der :P er vell ikke bare og slenge den ut med det første ^^
                - Opel Astra Turbo -
                - Jl audio 13w7 -

Comment

• Har aldri hatt reservehjul i noen av bilene jeg har hatt.. Er nok ganske så mye jobb å ta ut den kassen,når jeg først har fått den inn i bilen ja. Skulle jeg noen gang punktere, så ringer man jo bare en kompis eller tar kontakt med Naf,viking, osv..
                  Last edited by Vinje; 02-06-2010, 18:57.

Comment

• flere bilder av dørene? har du kommet lengre med de?

hvor holder du til?
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Har ikke noen flere bilder her å nå akkurat.Skal jeg være helt ærlig, har jeg ikke sett mer enn dere andre. Skal en tur til Trondheim i morgen tidlig.Skal se om jeg får tid til å stikke innom Planethifi å ta noen bilder samtidig Jeg satser på at de har kommet litt lengre med de.Jeg holder til på Skogn.Ikke så alt for langt unna Steinkjer

Comment

• Du får gjøre det

Blir artig å se hvordan de ser ut.

Comment

• Skal prøve å få til det

Comment

• okei nej det er ikke langt
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic
                            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                            www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Da er det like før dørpanelene er ferdige.Gjenstår bare en liten finpuss nå,så blir de trekt opp.Når det er gjort skal det støpes hus til diskantene i støpeplast.Satser på at alt blir helt ferdig før helgen

Slenger ut ett bilde av hvordan det kommer til å bli.

Comment

• Begynner å se nice ut det her ja Vil elementene spille ut i døra, eller blir det ett lukket kassevolum?

Må du betale mye for dette? Har nylig gjort ett lignende prosjekt selv, og det var ufattelig mye jobb å tilpasse sikkelig når jeg skulle ha en lukket kasse.

Comment

Working...
                                X